وبلاگ دومینووب◕‿◕

گروه تخصصی✓دومینووب طراح ومیزبان انواع سایت✓شخصی✓شرکتی✓تجاری✓DominoWeb.IR

وبلاگ دومینووب◕‿◕

گروه تخصصی✓دومینووب طراح ومیزبان انواع سایت✓شخصی✓شرکتی✓تجاری✓DominoWeb.IR

وبلاگ دومینووب◕‿◕
گروه استارت آپی خالق انواع سایت فروشگاه سازاینترنتی دومینوکارت مجهزبه سیستم سبدخریدوپرداخت امن بانکی◕‿◕DominoCart.IR

افراد زیادی در دنیا وجود دارند که برای رونق کسب و کارشان وب سایت هایی طراحی کرده اند . یکی از از این سیستم های مدیریت محتوا و سایت ساز محبوب ان ها سیستم وردپرس است . دلیل محبوبیت بالای ان هم این است که طراحان و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از بهترین افزونه های وردپرس که به صورت رایگان در اختیارشان قرار می گیرد بهترین وب سایت ها را طراحی و خلق کنند .تنوع فراوانی که وردپرس در خزانه ی پلاگین هایش دارد باعث این محبوبیت و هجوم کاربران شده است . در این مقاله قصد داریم تا لیستی که در مورد بهترین افزونه های وردپرس برای شما تهیه کرده ایم را ارائه کنیم این مطلب به علت طولانی بودن به 8 قسمت تقسیم شده است اما نگران نباشید این 8 قسمت کوتاه و خیلی ساده توضیح داده شده اند ..

بهترین افزونه های وردپرس که در این قسمت می بینید

  •  Gravity Forms
  •  Formidable Forms
  •  Contact Form 7
  •  Ninja Forms
  •  WP Super Cache
  •  Page Builder by Site Origin
  •  Elementor
  •  Social Metrics Tracker
  • Gravity Forms

پلاگین Gravity Forms

اگر می خواهید به این پلاگین در واقع نسخه ی اصلی ان دسترسی پیدا کنید باید به وب سایت رسمی ان رجوع کنید . ادرس این وب سایت را می توانید در این جا ببینید . شاید بپرسید که چرا این پلاگین در این لیست یعنی لیست بهترین افزونه های وردپرس قرار گرفته است . باید به شما بگوییم که علت ان به خاطر این است که این پلاگین دوست داشتنی تعداد زیادی add-on برای قالب ها و پوسته های شما پیشنهاد می کند . این add-on ها که بر روی قالب شما قرار می گیرد به گونه ای هستند که توسط وب سایت Gravity Forms مورد استفاده قرار می گیرند .

  • همین الان برای دانلود این پلاگین کاربردی اینجا کلیک کنید .

پلاگین Formidable Forms

اگر به دنبال یک پلاگین مناسب و عالی برای قالب سازی می گردید ما به شما توصیه می کنیم که در بین افزونه های وردرپرس سراغ افزونه ی Formidable بروید . این افزونه یک افزونه ی تاثیر گزار در زمینه ی ساخت قالب است . علت این تاثیر گذاری و محبوبیت این است که این پلاگین تمام گزینه‌ های اولیه و پیشرفته را در خود دارد .

یکی دیگر از ویژگی های ممتاز ان این است که نسخه ی اصلی ان به صورت رایگان در دسترس می باشد . در واقع نسخه ی رایگان آن کار کرد هایی ابتدایی دارد . برای مثال در بخش مدیریت اعلان‌ های ایمیل، مدیریت پیام موفق، و تنظیمات عمومی امکانات خاصی را ارائه نمی دهد . اما نسخه‌ ی اصلی یا در واقع همان پریمیوم ان کار کرد هایی قابل قبولی در زمینه های مشروط، طرح‌ های زمینه‌ ی سفارشی، قالب‌ های پیش‌ ساخته و غیره دارد .

  • همین الان برای دانلود این پلاگین کاربردی اینجا کلیک کنید .
  • Contact Form 7

پلاگین Contact Form 7

یکی دیگر از افزونه های وردپرس که محبوبیت ویژه ای در بین کاربران دارد را خدمت شما معرفی می کنیم . اما لازم به ذکر است که علت محبوبیت این پلاگین Contact Form 7 به خاطر امکانات و یا کارکرد ویژه با ان نیست . بلکه علت این است که در این افزونه از قبل قالب ها یا همان تم های رایگان در ان قرار داده شده است . به صورتی که از ان به عنوان یک پلاگین ساده و اسان برای ساخت قالب با ظرفیت های محدود یاد می شود .

  • همین الان برای دانلود این پلاگین کاربردی اینجا کلیک کنید .

پلاگین Ninja Forms

زمان معرفی یکی دیگر از پلاگین های جذاب وردپرس فرا رسید . شما با به کار گیری این افزونه می توانید به تمام خواسته های مشتریان خود پاسخ دهید . زیرا این افزونه می تواند هر قالب و پوسته ای که شما بخواهد را برایتان ایجاد کند .

از فرم ثبت نام گرفته تا فرم اشتراک و فرم درخواست و غیره . این پلاگین عالی امکانات بی نظیری را در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار می دهد ان هم به صورت کاملا رایگان . قطعا شما هم با بنده موافقین که این پلاگین باید در لیست بهترین افزونه های وردپرس جای داشته باشد .

  • همین الان برای دانلود این پلاگین کاربردی اینجا کلیک کنید .
WP Super Cache

پلاگین WP Super Cache

ساخت این افزونه به دست Automattic بوده است . این شرکت در واقع به نوعی شرکت همکار وردپرس تلقی می شود . این پلاگین با ایجاد صفحات html استاتیک از محتوای داینامیک بلاگ کار می‌ کند، سپس هر زمانی در خواستی صورت بگیرد آن صفحه یا محتوا را ارائه می‌ کند . به این ترتیب زمان پردازش php را در زمان در خواست از منبع کاهش می‌ دهد .

اگر به درصد و میزان امتیاز ان که 4.5 و میزان نصب ان که بیشتر از 1 میلیون است نگاه کنید متوجه می شوید که قرار گرفتن این پلاگین در این لیست بی علت نبوده است .

  • همین الان برای دانلود این پلاگین کاربردی اینجا کلیک کنید .

پلاگین Page Builder by Site Origin

اگر به دنبال بهترین پلاگین صفحه ساز وردپرسی می گردید باید به این پلاگین رجوع کنید . در واقع این افزونه با داشتن امتیاز 5 بهترین و عالی ترین انتخاب شما برای صفحه ساختن در وردپرس محسوب می شود . اما نگران نباشید در مقابل کاراایی و کارکرد عالی ان نیازمند داشتن دانش زیاد و تخصصی نیستید . زیرا کار کردن با ان بسیار راحت و تقریبا هر کسی می تواند با ان کار کند .

  • همین الان برای دانلود این پلاگین کاربردی اینجا کلیک کنید .

پلاگین Elementor

اگر بنا به امتیاز و میزان طرفداران باشد این افزونه در این لیست جا دارد . اگر هم قرار گرفتن در این افزونه بنا بر کارایی و امکانات ارائه شده باشد باز هم این افزونه در این لیست قرار می گیرد . در واقع این پلاگین بیش از ۳۰۰.۰۰۰ نصب و امتیاز ۵ از ۵ را دارا است . همچنین به خاطر داشتن المان‌ های طراحی بسیار پیشرفته‌ شما می‌ توانید هر طرح صفحه‌ ی مدرنی را به آسانی با آن درست کنید . این نکته را هم باید به شما بگویم که این افزونه تعدادی قالب رایگان نیز جهت استفاده ارائه می‌ دهد .

  • همین الان برای دانلود این پلاگین کاربردی اینجا کلیک کنید .

پلاگین Social Metrics Tracker

این افزونه عملکرد محتوای شما را در کل پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی محبوب دنبال می‌ کند . در این افزونه داشبوردی در اختیار شما قرار می‌ دهد که می‌ توانید در آن تعداد به اشتراک گذاشته شدن پست‌ هایتان را ببینید . این افزونه یک بررسی اجمالی عالی از آن چه محبوب و مطلوب است و آن چه می‌ تواند بهتر شود در اختیار شما قرار می‌ دهد .